Home

Rotc zeilen

Team Universiteit Utrecht - ROTC (zeilen) Deze race voert hen mee van Nederland via België naar Engeland en terug, en dit alles in één week tijd! Team Universiteit Utrech Wat is de ROTC? De Race of the Classics is het grootste studenten zeil-event van Europa. Ieder jaar wordt door studenten van hogescholen en universiteiten uit heel Nederland gevaren aan boord van klassieke zeilschepen ROTC 2022. Agenda; FAQ; Teams; Info. Wat is de ROTC? Organizing Committee; Sponsormogelijkheden; Foto album; Downloads; Vorige edities. Uitslagen; Contac

De team vertrekken met een showstart vanuit de Rotterdamse Veerhaven, om vervolgens richting de kust van Engeland te zeilen, en uiteindelijk weer te finishen in Amsterdam. De 32ste editie van de Race of the Classics zal plaatsvinden van 30 maart tot en met 5 april 2020 0. De Race of the Classics is het grootste en meest vooraanstaande studenten zeilevenement van Europa, waarbij teams van verschillende Universiteiten en Hogescholen uit Nederland een wedstrijd zeilen op klassieke zeilschepen. De 30e editie van de Race of the Classics zal plaatsvinden van 2 april tot en met 8 april 2018

Team Universiteit Utrecht - ROTC (zeilen

Wat is de ROTC? - Race of the Classic

1. Stichting Race of the Classics. De Stichting Race of the Classics organiseert jaarlijks een Studenten-editie met ruim 600 deelnemers en een Young Professionals-editie met ruim 650 deelnemers. Aan boord van de Klassieke Nederlandse vloot varen de deelnemers een wedstrijd tussen Rotterdam, Ipswich (GB) en Amsterdam. Bestuur en organisaties
  2. ROTC vlog: Zeilen en feesten. 11 april 2016 Jules Banffer Reacties uitgeschakeld voor ROTC vlog: Zeilen en feesten. Damage. 18 juni 2010 Jules Banffer Reacties uitgeschakeld voor Damage. Geef een reactie Reactie annuleren. Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen. Zeilhelden Podcast
  3. Ook dit jaar zal Team Universiteit Utrecht weer haar opwachting maken bij de Race of the Classics. Van 12 oktober tot 18 oktober 2020 vindt de 32e editie van het grootste studenten zeilevenement voor studenten in Europa plaats. De Rees is een wedstrijd waarbij studenten uit verschillende steden het tegen elkaar opnemen onder leiding van ervaren.
  4. Om de Race of the Classics for Young Professionals te verwezenlijken wordt er door 12 enthousiaste Young Professionals, met affiniteit voor organiseren, zeilen en veel gezelligheid, een jaar lang hard gewerkt. Daardoor is het evenement inmiddels uitgegroeid tot de grootste zeilrace op klassieke zeilschepen in Nederland
  5. g Engeland. In totaal nemen 22 teams deel aan de race die al 24 jaar een feit is. De race gaat op 31 maart van start en eindigt op 6 april in Amsterdam

Met een HU-brede groep studenten gaan we een week zeilen op een klassiek zeilschip met als doel Engeland te halen: Race of the Classics (ROTC). Hieronder vallen ook activiteiten, voorbereiding en afronding van de week zelf. Team HU strijdt tegen andere hogescholen en universiteiten uit heel Nederland. Gemeenschapsvorming en studentbetrokkenhei De Race of the Classics (ROTC) is een jaarlijkse zeilrace waarin in studenten het tegen elkaar opnemen op klassieke zeilschepen. Ruim 500 studenten vertrekken in de eerste week van april in de veerhaven van Rotterdam, om een week lang op zee te gaan zeilen. Afhankelijk van weer en wind worden havens in België, Engeland en Nederland bezocht ROTC TU Delft. 305 likes. De Race of the Classics is een zeilrace tussen Nederlandse studenten waaraan Team TU Delft met een klassiek tallschip deelneemt. Jump t

ROTC vlog: Op naar Engeland 4 april 2016 4 april 2016 Jules Banffer 1246 Views Tessa van Hartingsveldt vlogt voor Zeilhelden over De Rees, ook bekend als The Race of the Classics In totaal 25 schepen zijn woensdagmiddag 9 oktober van start gegaan voor de kust van Rotterdam in de Race of the Classics voor Young Professionals. 24 teams van evenveel bedrijven hebben zich ingeschreven om van 9 oktober tot en met zondag 13 oktober twee etappes over de Noordzee te zeilen. Etappes De race start bij.. Boerdereilen en zeilen Stadse vrouw emigreert in 2002 van Noord Brabant naar Overijssel en belandt in een volstrekt nieuwe wereld van koeien, tuffl'n, noabers, krentewegge en Natura 2000. Over haar leven met de grote boer, kleine boer en kleine boerin Op 13 oktober maken veertien zeilteams, bestaande uit ambitieuze en jonge professionals die actief zijn binnen kaders van multinationale organisaties, zich op voor de vierde editie van de Race of the Classics for Young Professionals (ROTC YP). Een bloedstollende wedstrijd op Nederlands mooiste klassieke zeilschepen

rotc.nl - Race of the Classic

Altijd al willen zeilen op een klassiek zeilschip? ROTC - Team Haags... e Hogeschool zoekt leuke teamleden voor de Race in 2020! Daarom houden ze vier gezellige interesseborrels. Kom vooral een drankje doen en ze vertellen je alles over de Race, het team, en hoe jij mee kan. ⛵️ Meer weergeve Op 1 april 2019 gaat het grootste studenten zeilevenement van Europa, de Race of the Classics (ROTC), voor de 31ste keer van start. Vanuit de Rotterdamse Veerhaven zullen ruim 450 studenten proberen op klassieke zeilschepen de oversteek naar Engeland te maken. Ieder jaar levert dit weer een spectaculaire zeilwedstrijd op die eindigt op 7 april in de haven van Amsterdam

Delivery Lorient-Breskens met de Sanya - Zeilhelden

Het bestuur van het ROTC team Haagse 2020 is bekend! Wij gaan dit jaar met z'n zessen aan de slag om er een top Race van te maken ⛵️ En dat betekent dat de interesseborrels voor nieuwe teamgenoten er ook weer aan zitten te komen! Save the date (elke avond vanaf 20:30) voor: - 15 & 28 oktober. - 6 & 14 november In principe kan iedereen figurant worden. Tenminste dat zegt de regisseur van Nieuwe Buren seizoen 3, Bobby Boermans. Wel moet je héél véél geduld hebben, in een paar seconden je ding kunnen doen en dat ook nog eens heel stil Toen ik in Wageningen kwam en van de ROTC hoorde dacht ik dan ook meteen, dit is mijn kans! Met dit vet leuke team gaat het vast lukken om te leren zeilen en ik heb nu al vol vertrouwen in de winst. Ik ben eerstejaars internationale ontwikkelingsstudies student, eerstejaars KSV'er, eerstejaars Wageninger en nu ook eerstejaars ROTC'er, dat maakt het rijtje helemaal compleet Inmiddels zeil ik vanuit Nederland vrijwel iedere zomer naar bestemmingen in Noord-Europa. Afgelopen zomer was het Bretagne en komende zomer willen we naar Schotland of Noorwegen. De Wedstrijdleiding was voor mij daarom een logische en bovenal de leukste taak die ik kon hebben in deze organisatie.. ROTC - Team School at Sea, West-Terschelling. 118 likes. ROTC - Team School at Se

Race of the Classics - Team Wageningen Universit

7-mei-2021 - Bekijk het bord Zeilen van Paul Hornis op Pinterest. Bekijk meer ideeën over zeilen, zeilboot, platbodems De Race of the Classics voor Young Professionals wordt ieder jaar door ruim 680 jonge talenten gevaren aan boord van 23 klassieke zeilschepen in allerlei soorten en maten. De Young Professionals nemen deel aan een echte zeilrace op de Noordzee. De vloot vertrekt vanuit Rotterdam. Het doel is een oversteek naar Ipswich, Engeland rotc Onder de naam 'Team MIWB' doen er ieder jaar weer tientallen Scheepsbouwkundigen mee aan de Race of the Classics. Als studenten van het Maritiem Instituut Willem Barentsz proberen ze ieder jaar de felbegeerde Challenge Cup of de Race Achievement Award te bemachtigen Zeilen maakt hongerig, (ROTC) in april 2021. Op deze manier willen wij inkomsten genereren voor de klassieke vloot van Nederland. De corona-crisis en daarbij horende maatregelen hebben ervoor gezorgd dat een groot deel van de schepen stil zijn komen te liggen

ORO NIEUWS Knokke-Heist: Klassieke zeilschepen doen

De ROTC is een evenement waarbij teams van verschillende universiteiten en hogescholen een wedstrijd zeilen op klassieke schepen. De teams worden gesponsord door bedrijven en deze sponsors waren dit jaar uitgenodigd om de start aan boord van de Clipper mee te maken Race of The Classics For Young Professionals! We zijn ingeloot voor de Race of The Classics For Young Professionals! Een zeilrace waarbij we samen met +/- 20 andere bedrijven van Nederland naar Engeland (en terug) zeilen in 5 dagen Zeilen. In 2007 ging ik voor het eerst op zeilkamp. (ROTC). Dit was een boel werk maar het was de ervaring dubbel en dwars waard. Met een team van twaalf studenten en drie bemanningsleden zijn we in een week tweemaal het kanaal overgestoken. De organisatie,.

oud.rotc.nl - Welkom bij de Race of the Classics - Studente

Ik zeil al zolang ik me kan herinneren: van optimist tot cadet, van platbodem tot tallship. Ik ga mijn best doen om de oversteek naar Engeland tot een mooie competitie te maken. De studenteneditie van 2006 met de oversteek naar Ramsgate staat nog steeds in mijn geheugen gegrift en ik hoop dat deze editie van de Rees ook zo onvergetelijk wordt worldsailing,isaf, world cup, Oceaan Zeilen, Zeilwedstrijden, zeilteams met wedstrijdzeilers, solozeilers, zeilraces, oceaanraces en zeil games en motorboot games Amsterdam: sinds 1989 een belangrijk evenement voor studenten-teams en de klassieke zeilvaart. Sinds enkele jaren vertrekt de vloot. Watersport. Alle sporten die in of op het water worden beoefend, zijn samengevat onder watersport. Wintersporten zoals ijshockey of schaatsen worden niet tot de watersporten gerekend, hoewel ze fysiek ook op het water plaatsvinden. De volgende lijst bevat de Olympische watersporten. Ze worden allemaal gespeeld tijdens de zomerspelen Welkom aan boord van zeegaand zeilschip Abel Tasman! Als je interesse hebt in een dagje, een weekend of een langere tijd inspannend èn ontspannen bezig te zijn, dan ben je op deze site op de juiste koers! Samen met jou zetten we alle zeilen bij om bijzondere havens aan te lopen, een mooie ankerbocht te zoeken en een onvergetelijke tijd te beleven

This is the Royal Ocean Racing Club's official Website. The RORC is recognised as the premier organiser of racing for offshore yachts, including the internationally famous Rolex Fastnet Race, Brewin Dolphin Commodores' Cup, Sevenstar Round Britain and Ireland Race, RORC Caribbean 600 and the RORC Transatlantic Race rotc.nl Team KPN heeft zich naast zeilen voor de winst ook ingezet om een zo groot mogelijk bedrag op te halen voor KPN KlasseContact KlasseContact stelt langdurig ziek Ik mis het voortdurend aanhoren van slechte woordgrappen, het stampen en rollen op 3 meter hoge golven en het uitzetten van onze koers. Ik mis mijn teamgenoten, die ik stuk voor stuk beter heb leren kennen als goede vrienden. Ik mis het trekken aan schoten en vallen, ik mis het vieren en strijken van de zeilen Start ROTC. In de drukte tussen evenementen, zeilreizen en voorbereiding van de werfperiode, is het schrijven van het kapiteins log er bij read more > Artikel. 2-9-2016. Verschillen. Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schier en Rottum

Rotc '19 afterblog Team Haagse Hogeschool ROT

Van 30 maart tot en met 5 april 2020 zullen wij met een team van 26 studenten van universiteit Nyenrode meedoen aan de Race of the Classics. Een zeilrace waarbij ruim 500 studenten van verschillende Nederlandse hogescholen en universiteiten op ruim 20 klassieke Nederlandse zeilschepen een race zullen zeilen naar de kust van Engeland en terug Het liefste zeilen wij de hele week van haven naar haven, helaas is dit niet altijd mogelijk. Om het schip veilig op de lastige te bereiken plekjes zonder wind te krijgen moeten we soms op de motor over gaan Haagse studenten zeilen de zee over tijdens Race of the Classics. Sinds jaar en dag doen studenten van de Haagse Hogeschool mee aan de Race of the Classics Sobald wir vor Anker sind, senken wir das Beiboot ins Wasser, hängen ein Schleuderseil auf und genießen einen wunderschönen Sonnenuntergang, während wir ein frisch gezogenes Bier genießen. Segeln macht hungrig, zum Glück kommen die leckersten Gerüche aus der Kombüse: Wir essen selbst gefangenen Fisch. Individual törns

Young PostNL Race of the Classics (ROTC

DE STEEG - Ida Sinke doet dit jaar voor de tweede keer mee aan de Race of de Classics (RotC), dit jaar zelfs als voorzitter. De grootste studentenzeilwedstrijd van Nederland, onder de ongeveer 550 deelnemende studenten ook wel 'de Rees' genoemd. Samen met 23 andere Wageningse studenten zit ze in Team Wageningen Universiteit Luc van Laarhoven, de allereerste voorzitter van de Rees vertelt over hoe het allemaal begon. December 1988, een studentenhuis, een bar, twee studenten en verveling, héél véél verveling. Ik citeer:meer..

Heyy,Ik kon nog geen topic vinden voor zeilen/zeilboten, dus ik dacht dan begin ik er maar mee.Ik zeil vanaf mijn 10e ongeveer, ik begon in de optimist bij de ARZV (zeilvereniging) en in onze Valk. afgelopen jaar werd ik te groot voor de Optimist en.. Home BootAanBoot nieuws Nieuwslink Flink aantal deelnemers ROTC zeeziek. Het laatste nieuws. Zeilboot omgeslagen op Oosterschelde. 466. Ontlasting niet langer overboord gepompt door Friese rondvaartboten. 437. Bootservices. BootAanBoot.nl is een handelsnaam van YachtFocus Media BV

Wellicht bent u niet eerder in onze winkel geweest en kent u ons alleen van onze webwinkel, www.zeilkleding.nl. Hoewel wij zeer veel aandacht besteden aan onze webwinkel willen wij u toch laten zien dat wij naast de webwinkel reeds sinds 1911 een 'normale' winkel in 's-Hertogenbosch hebben waar wij vanaf voor 1930 zeilkleding verkopen Infinite combinations, infinite possibility. Thousands of easy‑to‑install add‑ons mean you'll never outgrow your website. Collect leads, create contact forms, create subscriptions, automatically backup your site, and a whole lot more. No matter what you want to do, there's a plugin for that. Ecommerce Twee advocatenkantoren, namelijk Houthoff Buruma en Simmons & Simmons nemen de komende dagen deel aan de de Race of the Classics for Young Professionals (ROTC). Morgen, woensdag begint deze Noordzeerace naar Engeland. Het uiteindelijke doel (Ipswich) zal in de loop van donderdag worden bereikt. Vervolgens wordt teruggevaren waarna op zondag de feestelijke intocht in Amsterdam Volg de ROTC.

Steun het Team! – Team Hogeschool Utrecht | ROTC

De ROTC is een evenement waarbij teams van verschillende universiteiten en hogescholen een wedstrijd zeilen op klassieke schepen. De teams worden gesponsord door bedrijven en deze sponsors waren dit jaar uitgenodigd om de start aan boord van de Clipper mee te maken De ROTC is opgericht door twee studenten van de Amsterdamse Academie, met het doel om de onderlinge contacten tussen. Omdat we zaterdag de hele dag op volle zee zaten en het zondag een vrij hectische dag was, treft u hieronder het verslag van deze dagen. Op vrijdagmiddag zijn we met ons team naar de bowlingbaan in Ipswich gegaan voor de nodige afleiding en om de strijdlust weer scherp te stellen. Bij terugkomst was er ROTC: logboek 17 en 18 oktober Lees verder

Er zijn op internet al heel veel lijsten en overzichten met schepen. Mogelijk is de lijst van schepenlijst.nl net niet helemaal wat u zoekt. Daarom vind u hier een overzicht van websites waar u ook een overzicht van Charterschepen kunt vinden Interesseborrel 2 ROTC Team School at Sea 10 januari 2019 door teamschoolatsea , posted in Geen categorie Zaterdag 12 januari is alweer de tweede en laatste interesseborrel van team School at Sea in de Race of the Classics ROTC YP 2019 met Friesland Campina. Een geweldig positief team; iedereen hielp mee. Top spirit! Van Rotterdam naar Den Helder was wel wat heftig voor sommigen. Maar ondanks flinke golven, buien afgewisseld met zon en hagel, werd er ook veel gezongen en kregen we Campina Kaas. Ontvang nieuws over zeilen op de Oban:. Na een uitgebreid onderhoud is de zeilboot van de vereniging weer klaar voor gebruik. Afgelopen weken is deze naast een nieuw likje verf ook van een naam voorzien, in lijn met Loch Ness' mythische Nessie heeft de commissie gekozen voor de koosnaam van de Kraken; Octo ROTC Team IVA Driebergen heeft de race niet gewonnen, maar sleepte met alle inspanningen wel de Media Award in de wacht. ARC Marine T: 0320-260602, www.arcmarine.eu De Valk Yacht Brokers T: 035-5829010, www.devalk.nl Watersportnieuws | Zeil Kijk op www.BootAanBoot.nl voor meer watersportnieuws de rechten en plichten voor alle partijen.

Zeilersforum.nl: ROTC (1/1

Over een kleine week start de Race Of The Classics, de grootste zeilrace voor studenten op klassiek schepen. De zeilers van Team IVA Driebergen zijn er klaar voor. Niet alleen fysiek, maar ook financieel heeft het team de zaken op orde. Met dank aan de watersportsector. Volgens Leon Kortekaas, één van de 32 deelnemende studenten uit [ Gill Zentherm Skiff Suit is een 3mm neopreen pak uit de Dinghy race serie. Gill heeft de Zentherm wetsuits ontwikkeld om de open boot zeiler onder alle omstandigheden goed en warm te kunnen kleden. Er zijn diverse soorten Zenthermn pakken die j Create an account or log in to Instagram - A simple, fun & creative way to capture, edit & share photos, videos & messages with friends & family

Over de REES - Race Of The Classic: Team Universiteit UtrechtRace of the Classics01_03619-imp-imp | Thalassa (replacedFleur Denissen – Team Wageningen UniversitySail Experience - Home | FacebookSailSupply

Stichting Team Haagse Hogeschool | 39 volgers op LinkedIn. Team Haagse Hogeschool is één van de 23 studententeams die deelnemen aan de 'Race of the Classics' (ROTC). De ROTC is een studenten zeilrace waarbij studententeams uit heel Nederland het op de Noordzee het tegen elkaar opnemen op klassieke zeilschepen. De teams zeilen in één week verschillende wedstrijden en doen verschillende. ssza.nl home race of the classics media route & omstandigheden klassieke schepen ons team organisatie agenda onze partners zelf deelnemen! inschrijven de rees voor dummies stichting team vrije universite Op woensdag 16 april verlaat de ROTC-vloot Oostende en wordt er koers gezet naar Engeland. De verwachte aankomst is op donderdag 17 april. Na aankomst in Engeland zal het Kompas uitgereikt worden in een Britse Yacht Club. Het Kompas is traditioneel de prijs voor het schip dat als eerste Engeland bereikt Zilt 95 by Zilt Media Producties - issuu. foto:Š Martinez Studio/RC44 Class. 95. maart 2014. 95. maart 2014. 24 Robert Rosen Jacobson blikt terug op zijn derde Mini Transat. 56 Een betrouwbaar. Start studying Meritorious CPL Board. Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools We zeilen op 22 klassieke zeilschepen vanuit Rotterdam via Oostende (BE), naar Ramsgate of Lowestoft (UK) en Amsterdam, alwaar de afsluitende prijsuitreiking plaats vindt. De kernwaarden van de Race of the Classics zijn competitie, netwerken en plezier. Dit jaar nemen er meer dan 500 studenten uit heel Nederland deel aan de ROTC